Поширені питання
Головна / Поширені питання
Що таке онлайн консультація ХЕЛСІ ПУЛЬС та як вона відбувається?
Онлайн-консультація на сервісі «ХЕЛСІ ПУЛЬС» забезпечує швидкий доступ до лікаря з будь-якого зручного місця.
Щоб зв’язатися з лікарем, користувачеві потрібно авторизуватися на сервісі «ХЕЛСІ ПУЛЬС» та описати свої скарги.
Після цього автоматично розпочинається пошук лікаря відповідного профілю, який триває до 15 хвилин. Лікар підбирається залежно від зазначених симптомів.
Перед початком консультації користувач отримує інформацію про спеціаліста, включаючи його кваліфікацію, дипломи, місце роботи та рейтинг. Спілкування з лікарем відбувається через чат в меседжері VIBER або TELEGRAM.
Якщо користувач не задоволений консультацією, він може змінити лікаря. Через кілька хвилин буде підключено іншого спеціаліста.
Консультація завершується тоді, коли пацієнт отримує вичерпні відповіді на всі свої запитання щодо здоров’я. Оплата здійснюється перед початком консультації.
Які лікарі консультують на сервісі?
На платформі «ХЕЛСІ ПУЛЬС» працюють понад 20 терапевтів та педіатрів.
Лікарі, які надають консультації в сервісі “ХЕЛСІ ПУЛЬС”, мають щонайменше 5 років професійного досвіду.
Медичні послуги на сервісі «ХЕЛСІ ПУЛЬС» надають лише лікарі, які є офіційно працевлаштовані у нашому закладі охорони здоров’я.
Як відбувається оплата консультації? Що робити, якщо я залишусь незадоволений/на консультацією лікаря?
Оплата консультації на сервісі «ХЕЛСІ ПУЛЬС» здійснюється перед її початком, але не може бути завершена, поки Ви не отримаєте відповіді на всі свої запитання щодо здоров’я.
Якщо Ви залишилися незадоволені консультацією, ви можете змінити лікаря під час сеансу. Через кілька хвилин до вас підключиться інший спеціаліст.